Wij verzorgen alle fiscale en administratieve zaken voor particulieren en bedrijven.
Zowel voor startende eenmanszaken en kleine ondernemingen als voor middelgrote organisaties met meerdere vestigingen. In welke fase uw bedrijf zich ook bevindt: wij staan voor u klaar met passende oplossingen en praktische ondersteuning.
Wanneer u op zoek bent naar een kantoor waarbij persoonlijke aandacht bij de behartiging van uw fiscale en administratieve zaken op de voorgrond staat, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
HET LAATSTE NIEUWS
Indexering griffierechten per 1 januari 2026
Om een procedure voor de rechter te kunnen voeren, moeten griffierechten worden betaald. Per 1 januari 2026 worden deze griffierechten verhoogd. De bedragen worden geïndexeerd met het percentage
Lenen aan zuster zonder zekerheid
Een bv leent bijna drie ton aan haar zustervennootschap. Toen het misging en de lening waardeloos werd, wilde zij die afwaarderen ten laste van de winst. De Belastingdienst stak daar een stokje
De kringloop die dacht slim te zijn met btw
De margeregeling is volledig van toepassing op kringloopwinkels. Onder de huidige omstandigheden ondervindt de kringloopsector echter weinig tot geen voordeel van de margeregeling. Hun inkoopprijs is